Bakıyorum Türemiş Yine Febe'liler Avrupada Galatasaray'ı Eleştirme Hakkınız Yok Sizin, Gidin Bir Başarıya İmza Atın ki (Ancak PlayStationda) Sonra Gelin Galatasaray'ı Konuşun Hangi Yüzle Konuşuyorsunuz Bilmiyorum ki .)