Öncelikle Fenerbahçe'liyim;
Arda Turan Türkiye'deki en sevdiğim futbolculardan biri. Hem futboluyla hem insanlığıyla.
İlk defa böyle bir açıklama duyuyorum Arda'dan, üzüldüm açıkçası.

Maç sonu o hırsla "Keşke Alisamiyen'de oynasalar" falan filan demiş.
Bu konuda samimi olduğunu düşünmüyorum.
Ve gs'li hiçbir taraftarında böyle düşündüğünü sanmıyorum.

Yenildiniz diye duygu sömürüsü yapmayın, gerçeği hepimiz biliyoruz.
Geçen seneki Chelsea maçında Chelsea'li futbolcuları çiçeklerle karşılayan ben miydim?

Edit: Bu arada gs'lilerin ne kadar kompleksli olduğunu da gördük. Komik ya; hakaret boyutuna getirmeden, adam gibi, kimseyi kırmadan kendi yorumumu belirtiyorum, eksi rep veriyorlar. Önemli olan rep'in sayısı değil; sahibinin karakteri!