"Yüreklerine inecekti"
26
●1.179
- 20-03-2009, 00:51:34Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Fenerbahçe avrupada bir kupa alsın galibiyet alsın destekleriz merak etme çekemeyenlerde olacaktır Galatasaraylı değil başka birşeydir sadece kıskanırız tebrik ederiz bizde hırslanırız ama eziklik etmeyiz Galatasaray - Fenerbahçe derbilerinde kolkola izlediği günlerden bu günlere getirenlere yazıklar olsun bence.Omer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm dünyada Kupalara bakılır sonuçlara değil gerçek Fener taraftarı bence bugün Galatasarayı destekleyip ( Avrupa maçlarında ) beraber üzülendi. Ama yarın derbide tabi ki kendi takımını arkasında olacak tabi ki atışacak galatasaraylı arkadaşıyla bunlar olmazsa çekişmenin derbinin ne zevki kalır ama bazı şeyleri kaldırabilmek lazım. Galatasaray kupa almış adamın biri diyor ki 6-0
Tamam yiğenim senin baban benim babamıda döver
- 20-03-2009, 00:57:00Bazılarıda çıkıyor diyorki biz UEFA kupası aldık siz ne aldınız?ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Beni yanlış anlama amacım tartışma çıkartma değil.
Tabi ki bir Türk takımı hatta bir değil birden fazla Türk takımı avrupaya gitsin orada kupalar kazansın başarılar elde etsin.Bunu herkes ister ki istemeyen zaten Ben Türk'üm demesin. İçeride olan maçlarda elbet rekabet,çekişme olacak,tatlı dalaşmalar olacak. Ama Türk Bayrağı'nı göğsünde taşıyan bir takım yabancı bir takıma karşı oynuyorsa tüm rekabet ve çekişmeler bir yere bırakılmalı ve o Türk Bayrağı'nın hatrına da olsa o takım desteklenmelidir.
Düşüncem budur.
Saygılarımla. - 20-03-2009, 01:08:48sizde hep sağda solda duruyosunuzOmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2009, 01:17:16hep üstteyiz dikkatini çekerimRrRras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)
- 20-03-2009, 01:29:18konu uefa maçı farkındamısın?Omer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gerçi siz hep Ş.liginde oynuyonuz ya bilmezsiniz böyle şeyleri
Tamam yiğenim senin baban benim babamıda döver
yenildiniz ya size bayılıyorum , saga sola saldırmaya başladınız