Omer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
düşünün yıl 2012 fenerbahçe alisamiyende 30 bin kişi , maç sonu yıkılıyor mecidiköy her yer sarı lacivert sahanın ortasında fenerbahçe bayragı dikilmiş ?
Fenerbahçe avrupada bir kupa alsın galibiyet alsın destekleriz merak etme çekemeyenlerde olacaktır Galatasaraylı değil başka birşeydir sadece kıskanırız tebrik ederiz bizde hırslanırız ama eziklik etmeyiz Galatasaray - Fenerbahçe derbilerinde kolkola izlediği günlerden bu günlere getirenlere yazıklar olsun bence.

Tüm dünyada Kupalara bakılır sonuçlara değil gerçek Fener taraftarı bence bugün Galatasarayı destekleyip ( Avrupa maçlarında ) beraber üzülendi. Ama yarın derbide tabi ki kendi takımını arkasında olacak tabi ki atışacak galatasaraylı arkadaşıyla bunlar olmazsa çekişmenin derbinin ne zevki kalır ama bazı şeyleri kaldırabilmek lazım. Galatasaray kupa almış adamın biri diyor ki 6-0 Tamam yiğenim senin baban benim babamıda döver