Galatasaray kupa almış adamın biri diyor ki 6-0

Tamam yiğenim senin baban benim babamıda döver
Bazılarıda çıkıyor diyorki biz UEFA kupası aldık siz ne aldınız?
Beni yanlış anlama amacım tartışma çıkartma değil.
Tabi ki bir Türk takımı hatta bir değil birden fazla Türk takımı avrupaya gitsin orada kupalar kazansın başarılar elde etsin.Bunu herkes ister ki istemeyen zaten Ben Türk'üm demesin. İçeride olan maçlarda elbet rekabet,çekişme olacak,tatlı dalaşmalar olacak. Ama Türk Bayrağı'nı göğsünde taşıyan bir takım yabancı bir takıma karşı oynuyorsa tüm rekabet ve çekişmeler bir yere bırakılmalı ve o Türk Bayrağı'nın hatrına da olsa o takım desteklenmelidir.
Düşüncem budur.
Saygılarımla.