• 20-03-2009, 00:14:49
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Galatasaraylı futbolcu Arda Turan, 3-2 mağlup olarak UEFA Kupası'ndan elendikleri Hamburg maçının ardından yaptığı açıklamada, "Taraftardan özür diliyoruz. Avrupalılar hatayı affetmiyor, bulduklarını atıyor. Böyle elenmek üzücü. Kadiköy'de final oynamak istiyorduk. Keşke herkes destek verseydi. keşke Fenerbahçe Ali Sami Yen'de final oynasa. Bazılarının yüreğine inecekti. Bu kadar sıkıntı korku vermeye gerek yoktu" diye konuştu.

    HABERTÜRK SPOR - "Yüreklerine inecekti" spor haberi - HTSPOR
  • 20-03-2009, 00:19:07
    #2
    Arda işine baksın."Sami Yen'de Fener final oynasa" sözünün samimiyetine inanan var mıdır?
  • 20-03-2009, 00:21:55
    #3
    Gereksiz sözler sarfetmiş.
  • 20-03-2009, 00:22:33
    #4
    Kimse kusura bakmasın yanlış anlamasın ama bu ardanın ayaklarının haricinde dilide çok çalışıyor. Nedense ülkemizde adı duyulan futbolcuların tümünün bir anda dilleri de uzuyor.Keşke dilleri yerine ayaklarını daha iyi çalıştırsalarda bizde futbolcularımızla gurur duysak arda değil ardalar görsek keşke.
  • 20-03-2009, 00:23:31
    #5
    Üyeliği durduruldu
    eğer gs şükrü saraçoğlnda kupayı kaldrsaydı arda gider sahanın ortasına bayrakta dikerdi.
  • 20-03-2009, 00:24:03
    #6
    Ne demiş şimdi çocuk ya
    Yalanmı ?
  • 20-03-2009, 00:24:19
    #7
    Bir anlık sinirle böyle sözler sarfetmiş olabilir. Sonuçta maçta çok iyi oynadı ve o kadar güzel gollerden sonra elenmek, bizlerin hayallerini yıktığı kadar onunkisini de yıkmıştır
  • 20-03-2009, 00:26:29
    #8
    Futbolcular neden sadece işlerini yapmazlarki.Yokmu bu klübün bir basın ve halkla ilişkiler sorumlusu.Ardayamı kalmış bu tarz beyanatlar vermek.
  • 20-03-2009, 00:27:14
    #9
    düşünün yıl 2012 fenerbahçe alisamiyende 30 bin kişi , maç sonu yıkılıyor mecidiköy her yer sarı lacivert sahanın ortasında fenerbahçe bayragı dikilmiş ?