Kimse kusura bakmasın yanlış anlamasın ama bu ardanın ayaklarının haricinde dilide çok çalışıyor. Nedense ülkemizde adı duyulan futbolcuların tümünün bir anda dilleri de uzuyor.Keşke dilleri yerine ayaklarını daha iyi çalıştırsalarda bizde futbolcularımızla gurur duysak arda değil ardalar görsek keşke.