Konu
"Yüreklerine inecekti"
20-03-2009, 00:14:49
#1
UmutTR
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Galatasaraylı futbolcu Arda Turan, 3-2 mağlup olarak UEFA Kupası'ndan elendikleri Hamburg maçının ardından yaptığı açıklamada, "
Taraftardan özür diliyoruz.
Avrupalılar hatayı affetmiyor, bulduklarını atıyor. Böyle elenmek üzücü.
Kadiköy'de final oynamak istiyorduk. Keşke herkes destek verseydi. keşke Fenerbahçe Ali Sami Yen'de final oynasa. Bazılarının yüreğine inecekti. Bu kadar sıkıntı korku vermeye gerek yoktu" diye konuştu.
HABERTÜRK SPOR - "Yüreklerine inecekti" spor haberi - HTSPOR