Konu
"Yüreklerine inecekti"
20-03-2009, 18:45:45
#22
ufukaykut
ben açıkcası Fenerbahçeliyim.
Arda'nın yaptığı açıklamalar antipatik
bence kendilerini sorgulasınlar, mağlubiyeti bir yerlere çekerek, unutturmasınlar.