• 25-02-2009, 10:04:51
    #1
    Evet Galatasaray ile Bordeaux İstanbulda ikinci maç için karşı karşıya geliyor.
    Maç biletleri tamamen satıldı stad full olucak büyük ihtimalle.

    İki takımda hareketli bi hafta geçirdi özellikle Galatasaray.
    Yeni teknik direktörümüzle bakalım neler yapıcaz.

    Bordeaux'da ise önemli eksikler var.
    Kaleci Rame oynıyamıyacak ve ikinci kalecilerininde burnu kırılmış.
    3.kaleci ile maça çıkıcaklar.
    Gourcuff'da maç kadrosunda yer almıyor.
    Bizde ise Servet ve Emre Güngör yok.
    Bakalım maçın sonucu ne olucak.
    Ben kazanıcağımız düşüncesindeyim.
    1-0 yada 2-0

    Aslanlara Başarılar..
  • 25-02-2009, 10:40:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kazanacağız umarım
  • 25-02-2009, 10:44:37
    #3
    Umarım kazanırız bu maçı oyuncularımıza güven gelir az da olsa.
    Kaybedersek işimiz çok zor ligde konyaspordan sonra çok güçlü takımlarla karşılaşıcaz.
  • 25-02-2009, 10:56:57
    #4
    3. Kalecilerinin olması büyük bir şans tabi servetin olmamasıda çok kötü. Bende yeneceğimizi düşünüyorum.
  • 25-02-2009, 11:38:35
    #5
    Rüştü Rençberde bir zamanlar 3.kaleciydi. Ama bir maçta gösterdi kendini Türkiyenin en iyi kalecisi yaptı. Nereden belli bu 3.kalecinin panterleşmeyeceği. Bende bu bir şans değil şansızlık. Diğer kaleciyi az çok izlenir eksikleri fazlalıkları çıkrarılır ona göre davranılırdı. Bu tam bir kumar.
  • 25-02-2009, 11:59:45
    #6
    Bencede 3.kalecileri bir sokuyorlar 1.kaleciden iyi oluyor. Fenerbahçeden serdar vardı bir örnek daha ondan sonra aykut var galatasaray'dan.
  • 25-02-2009, 12:12:32
    #7
    Galatasaray zaten hiçbir zaman savunma yapamadı. Galatasarayın üstün tarafı orta saha ve golcüler. Bence galatasaray sadece gol için çıkmalı. Savunmalar değil kaleciler ve golcüler yarışmalı.
  • 25-02-2009, 12:24:12
    #8
    Rame bordeaux' nun resmi sitesinde verilen kadroda ilk 11 içinde görünüyor. Gourcouff kadrodan çıkarılmış yorgun olduğu için...

    GS bu maçı mutlaka kazanmak zorunda, Bülent'in ilk ve son sınavı bile olabilir

    Gönlüm tabi ki bizden yana umarım kazanırız
  • 25-02-2009, 12:38:50
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Galatasaray gerçekten kritik bir hafta geçirdi. Bülent Korkmaz'ın kendini kanıtlaması için iyi bir fırsat. Servet'in olmaması büyük şanssızlık. Gönlümüz her daim aslanlardan yana.