• 25-02-2009, 14:32:00
    #10
    Kazanıcaz Allahın İzniyle. 3-0 Diyorum.
  • 25-02-2009, 15:00:32
    #11
    Taraftar bastırırsa kazanırız. Aslanlar saha trubünler ayakta..
  • 25-02-2009, 15:59:51
    #12
    Misafir
    Yeni bir yapılanma içine girip maçı alırız diye düşünüyorum
  • 25-02-2009, 16:06:02
    #13
    inş. kazanırız.

    PRO-Lisansı bulunmayan Korkmaz, antrenör olarak gözükecek ve edinilen bilgiye göre takımın teknik sorumlusu Cevat Güler olarak gösterilecek. Henüz pro-lisansı olmayan ve bir kurs daha bitirmesi gereken Bülent Korkmaz'ın yedek kulübesinde antrenör olarak oturacağı belirtilirken, takım elbise giyip giyemeyeceği ise araştırılıyor. Cevat Güler'in ise Pro-lisansı bulunuyor.

    UEFA A lisansı, yani en yüksek dereceden lisansı olmamasına rağmen "Çalışır" raporu verilen teknik adamlara emsal olarak dünya liglerinde çok sayıda isim bulunuyor. Örneğin Süper Ligde de Sivasspor Teknik Direktörü Bülent Uygun'un henüz Pro-Lisansı yok.
  • 25-02-2009, 23:00:12
    #14
    Galatasaraylı değilim ama umud ediyorum ki bu maçı alacağız.Alcağımız puanlar ülke sıralamasına katkıda bulunacağı gibi 2 sene sonra avrupaya gidecek olan takımlara direk etki göstercektir.
    haydi cimbom turkiye seninle
  • 25-02-2009, 23:29:39
    #15
    Üyeliği durduruldu
    İnşallah GS kazanır ama gerçektende şu dönemde zor bir maç olucak. Her şey çıkabilir bence bu maçtan..
  • 26-02-2009, 00:34:03
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1:0 veya 2:1 aliriz maci.
  • 26-02-2009, 07:19:09
    #17
    Maç berabere biter. Galatasaray uzatmalarda alır diye düşünüyorum. Ama inşallah kazanır
  • 26-02-2009, 07:35:12
    #18
    Bülent Korkmaz'ın etkisini hep beraber göreceğiz ve bu maçı iyi futbolla kazanacağız.