• 26-02-2009, 21:13:00
    #55
    millet maç günü 100 bin kişiye yayın yapıyor,birşey yapamıyolar.yönetim bizim bloklara merkezi yayın yapıyor diye şikayet etmiş edenler de burada oturanlardan biri.ulan var ya başlıcam böyle işe kaç gündür maçı izlicem diye bekliyorum
  • 26-02-2009, 21:14:46
    #56
    Gol bea !!!!!!!
  • 26-02-2009, 21:15:01
    #57
    Gol arda
  • 26-02-2009, 21:15:48
    #58
    Watch Live Galatasaray vs Bordeaux

    görüntü kalitesi iyi.
  • 26-02-2009, 21:16:40
    #59
    arda 1-1
  • 26-02-2009, 21:17:10
    #60
    Üyeliği durduruldu
    1-1.

    Edit ; 2-1 GS attı.
  • 26-02-2009, 21:17:43
    #61
    Kewell attı
  • 26-02-2009, 21:17:57
    #62
    Goooooooooooooooooooooool 2-1 kewell
  • 26-02-2009, 21:18:06
    #63
    2-1 oldu (: