• 26-02-2009, 20:18:07
    #37
    link var mı
  • 26-02-2009, 20:19:28
    #38
    kewell var dediler önce şimdi bakıyom ilk 11 de yok biraz daha sağlama almak istemiş sanırım topalı oynatarak
  • 26-02-2009, 20:27:04
    #39
    bende link alabilirmiyim?
  • 26-02-2009, 20:30:49
    #40
    Maçı takip edebileceğim link var mı arkadaşlar?

    Hangi radyo veriyor bilginiz var mı?
  • 26-02-2009, 20:35:05
    #41
    Arkadaşlar bende futbolsmart çalışmıyor. Dsmartı olanlar bi baksa sadecebendemi sorun var acaba :s ?
  • 26-02-2009, 20:35:34
    #42
    hay .... yedik :S 1-0
  • 26-02-2009, 20:39:51
    #43
    ReiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bende futbolsmart çalışmıyor. Dsmartı olanlar bi baksa sadecebendemi sorun var acaba :s ?
    ??????????
  • 26-02-2009, 20:43:46
    #44
    bu d-smarta da başlıcam bi maçı izletmediler
  • 26-02-2009, 20:44:34
    #45
    dakka bir gol bir . helal olsun