• 26-02-2009, 07:52:46
    #19
    bjk taraftarıyım canı gönülden cimbomu destekliyorum..
  • 26-02-2009, 11:44:49
    #20
    Maç tv 'de yok dimi arkadaşlar.
  • 26-02-2009, 11:47:58
    #21
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maç tv 'de yok dimi arkadaşlar.
    Yok D-Smart'ta.
  • 26-02-2009, 11:58:13
    #22
    Kurumsal PLUS
    2-1 Galatasaray yener, gollerin sıralaması da şu şekilde olur ;

    Galatasaray bir gol atar, cevap gelir bordodan..

    Ardından Galatasaray bir gol daha atar maç biter dostluk kalır.
  • 26-02-2009, 12:43:01
    #23
    Lvp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok D-Smart'ta.
    Herkesde Dsmart yok. Bu sefer nete ağırlık verecekler. Bizim gibi Doğu anadolunun Doğusunun en kırsal bölgesi olan Konya ilçesinde yüksek hızda net olmadığı için pis sigara kokusu(Bana göre), küfürlerin havada uçuştuğu maç veren 3,sınıf kahvahaneler kalıyor.
  • 26-02-2009, 13:13:25
    #24
    Galatasaray avrupada bir başka oynuyor, nede olsa tecrübesi var. taraftar takıma kırılmıştı ancak Bülent'in gelmesi bu kırgınlığıda ortadan kaldıracaktır. inşallah güzel sonuç alacaktır ve tüm Türkiyeyi sevindirecektir. başarılar Galatasaray...
  • 26-02-2009, 16:16:00
    #25
    Maçı bi şekilde kazansınlarda oynadıkları futbol yada skor açıkcası umrumda değil 1-0 olsun bizim olsun şu kriz dönemini atlatmak için kritik bir dönem.
  • 26-02-2009, 16:26:18
    #26
    Bu maçı alacağımızı düşünüyorum. İnşallah yanılmam

    Bordo, favori olarak sürekli bizi gösteriyor ama bunlara aldanmamak lazım. Maç öncesi belki rehavete düşürmek istiyorlar bizi yada gerçekten bizden korkuyorlar orası bilinmez
  • 26-02-2009, 16:36:15
    #27
    Üyeliği durduruldu
    3-2 gibi bir skorlar galatasaray alabilir Bordeaux 'u büyütmeyin nice iyi takımlar var uefa 'da ve onların yanında cok az bir güce sahip bir takım...Türkiye'den bir takım kazanacak, bu akşam buna eminim