Galatasaray-Bordeaux
244
●9.081
- 26-02-2009, 12:43:01Herkesde Dsmart yok. Bu sefer nete ağırlık verecekler. Bizim gibi Doğu anadolunun Doğusunun en kırsal bölgesi olan Konya ilçesinde yüksek hızda net olmadığı için pis sigara kokusu(Bana göre), küfürlerin havada uçuştuğu maç veren 3,sınıf kahvahaneler kalıyor.Lvp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2009, 16:36:15Üyeliği durduruldu3-2 gibi bir skorlar galatasaray alabilir
Bordeaux 'u büyütmeyin nice iyi takımlar var uefa 'da ve onların yanında cok az bir güce sahip bir takım...Türkiye'den bir takım kazanacak, bu akşam buna eminim
şu kriz dönemini atlatmak için kritik bir dönem.
Bordeaux 'u büyütmeyin nice iyi takımlar var uefa 'da ve onların yanında cok az bir güce sahip bir takım...Türkiye'den bir takım kazanacak, bu akşam buna eminim