Bu maçı alacağımızı düşünüyorum. İnşallah yanılmam

Bordo, favori olarak sürekli bizi gösteriyor ama bunlara aldanmamak lazım. Maç öncesi belki rehavete düşürmek istiyorlar bizi yada gerçekten bizden korkuyorlar orası bilinmez