Konu
Galatasaray-Bordeaux
25-02-2009, 23:00:12
#14
sogukkanli56
Galatasaraylı değilim ama umud ediyorum ki bu maçı alacağız.Alcağımız puanlar ülke sıralamasına katkıda bulunacağı gibi 2 sene sonra avrupaya gidecek olan takımlara direk etki göstercektir.
haydi cimbom turkiye seninle