Konu
Galatasaray-Bordeaux
25-02-2009, 10:56:57
#4
KaRa_MaSkE
3. Kalecilerinin olması büyük bir şans tabi servetin olmamasıda çok kötü. Bende yeneceğimizi düşünüyorum.