Rüştü Rençberde bir zamanlar 3.kaleciydi. Ama bir maçta gösterdi kendini Türkiyenin en iyi kalecisi yaptı. Nereden belli bu 3.kalecinin panterleşmeyeceği. Bende bu bir şans değil şansızlık. Diğer kaleciyi az çok izlenir eksikleri fazlalıkları çıkrarılır ona göre davranılırdı. Bu tam bir kumar.