• 15-01-2022, 22:03:05
    #1
    ben artık diyecek birşey bulamıyorum.

    Bu klüp için ceza yattım..


    https://twitter.com/mtmtk01/status/1482417825318940688



    bu söz ..

    https://twitter.com/search?q=%23AliK...ertical=trends
  • 15-01-2022, 22:04:43
    #2
    Kişisel Rütbe
    Diyoruz norveçli ilan ediliyoruz anlamıyorum ki
  • 15-01-2022, 22:07:03
    #3
    İstifa istersin bende istiyorumda azizcilik yaparak bunu yaparsan bende sana tepki gösteririm. Bu kötü o da kötü. Yenisi gelsin.
    Oncu buncu değil FENERBAHÇELİYİZ
  • 15-01-2022, 22:09:13
    #4
    rysrysus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstifa istersin bende istiyorumda azizcilik yaparak bunu yaparsan bende sana tepki gösteririm. Bu kötü o da kötü. Yenisi gelsin.
    Oncu buncu değil FENERBAHÇELİYİZ
    ben twitterda orda burda elleri alkışla Aziz'i göndermiş adamım. ne kadar fanatik olmasamda, fakat şuanda geçmişe dönüp baktıgımızda cok ayip etmişiz.... azizcilikle alakası yok. para var, vizyon var dedik, ali koç dedik, 0=0 !
  • 15-01-2022, 22:10:24
    #5
    Kişiler kulüplerin önüne geçip, kendi menfaatlerini kulüp menfaatleri gibi göstermeye devam ettiği sürece başarısızlık kaçınılmazdır.

    Ali Koç ve Fatih Terim bunların en büyük örneğidir. Galatasaray taraftarı günlerdir başkanı istifaya davet ediyor, gerekçe olarak da Fatih TERİM'in gönderilmesi gösteriliyor. Sanki bu takımı 12. sıraya başkan getirdi. Asıl olan kulüplerdir, kişiler gelip geçiçidir.
  • 15-01-2022, 22:13:16
    #6
    RocKets adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişiler kulüplerin önüne geçip, kendi menfaatlerini kulüp menfaatleri gibi göstermeye devam ettiği sürece başarısızlık kaçınılmazdır.

    Ali Koç ve Fatih Terim bunların en büyük örneğidir. Galatasaray taraftarı günlerdir başkanı istifaya davet ediyor, gerekçe olarak da Fatih TERİM'in gönderilmesi gösteriliyor. Sanki bu takımı 12. sıraya başkan getirdi. Asıl olan kulüplerdir, kişiler gelip geçiçidir.
    Yanlış düsüncen yada yorumun var, kişiler değilde klüpler nedir.
    Kişiler, onlarca kişinin onayı ile örnek ali kocu basına geçirmiş.
    1 yıl sabretmiş olmamıs 2-3-4 vs. olmuş olmamış.

    taraftarın inadına farklı bi kadro çıkarmış, hatta yorumcuların inadına farklı bi tarz sergilemiş, özgüvenini öne sürmüş ben ne yaparsam o olur demiş ve yıllarca sonuç başarısızlık dostum. birşey olmuyorsa olmuyordur. kısasa kısas.
    vazgeçmeyen utansın! neyi bekliyorlar ?
  • 15-01-2022, 22:13:33
    #7
    Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben twitterda orda burda elleri alkışla Aziz'i göndermiş adamım. ne kadar fanatik olmasamda, fakat şuanda geçmişe dönüp baktıgımızda cok ayip etmişiz.... azizcilikle alakası yok. para var, vizyon var dedik, ali koç dedik, 0=0 !
    Dostum Aziz yıldırımında bu klüpte çok emeği var ama gitme sebebi fazla egolu Alexi yedi, klubu mali açıdan batırdı. Taraftar istemedi ve gitti. Ali koç yönetim açısından ne kadar kötü olsada kasaya koyduğu paraya bakarsan mali açıdan iyi yönetti ama takımı berbat etti. Bu kötü diye önceki kötüye dönmeye gerek yok. Sadettin Saran gelsin yönetsin ona bakalım.
  • 15-01-2022, 22:15:32
    #8
    Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış düsüncen yada yorumun var, kişiler değilde klüpler nedir.
    Kişiler, onlarca kişinin onayı ile örnek ali kocu basına geçirmiş.
    1 yıl sabretmiş olmamıs 2-3-4 vs. olmuş olmamış.

    taraftarın inadına farklı bi kadro çıkarmış, hatta yorumcuların inadına farklı bi tarz sergilemiş, özgüvenini öne sürmüş ben ne yaparsam o olur demiş ve yıllarca sonuç başarısızlık dostum. birşey olmuyorsa olmuyordur. kısasa kısas.
    vazgeçmeyen utansın! neyi bekliyorlar ?
    Bende aynı şeyi söyledim zaten okumadan alıntıladınız sanırım?
  • 15-01-2022, 22:16:27
    #9
    futbolcular yenilsin, Suçlu Ali koç Olsun Ne güzel mantık Futbolcular top oynamayı bilmiyorsa bunun sebebi kimdir? burdan zonguldak taki bal yapan arıları kınıyorum.