Kişiler kulüplerin önüne geçip, kendi menfaatlerini kulüp menfaatleri gibi göstermeye devam ettiği sürece başarısızlık kaçınılmazdır.

Ali Koç ve Fatih Terim bunların en büyük örneğidir. Galatasaray taraftarı günlerdir başkanı istifaya davet ediyor, gerekçe olarak da Fatih TERİM'in gönderilmesi gösteriliyor. Sanki bu takımı 12. sıraya başkan getirdi. Asıl olan kulüplerdir, kişiler gelip geçiçidir.