Yanlış düsüncen yada yorumun var, kişiler değilde klüpler nedir.
Kişiler, onlarca kişinin onayı ile örnek ali kocu basına geçirmiş.
1 yıl sabretmiş olmamıs 2-3-4 vs. olmuş olmamış.
taraftarın inadına farklı bi kadro çıkarmış, hatta yorumcuların inadına farklı bi tarz sergilemiş, özgüvenini öne sürmüş ben ne yaparsam o olur demiş ve yıllarca sonuç başarısızlık dostum. birşey olmuyorsa olmuyordur. kısasa kısas.
vazgeçmeyen utansın! neyi bekliyorlar ?
Bende aynı şeyi söyledim zaten okumadan alıntıladınız sanırım?