İstifa istersin bende istiyorumda azizcilik yaparak bunu yaparsan bende sana tepki gösteririm. Bu kötü o da kötü. Yenisi gelsin.
Oncu buncu değil FENERBAHÇELİYİZ
ben twitterda orda burda elleri alkışla Aziz'i göndermiş adamım. ne kadar fanatik olmasamda, fakat şuanda geçmişe dönüp baktıgımızda cok ayip etmişiz.... azizcilikle alakası yok. para var, vizyon var dedik, ali koç dedik, 0=0 !