ben twitterda orda burda elleri alkışla Aziz'i göndermiş adamım. ne kadar fanatik olmasamda, fakat şuanda geçmişe dönüp baktıgımızda cok ayip etmişiz.... azizcilikle alakası yok. para var, vizyon var dedik, ali koç dedik, 0=0 !
Dostum Aziz yıldırımında bu klüpte çok emeği var ama gitme sebebi fazla egolu Alexi yedi, klubu mali açıdan batırdı. Taraftar istemedi ve gitti. Ali koç yönetim açısından ne kadar kötü olsada kasaya koyduğu paraya bakarsan mali açıdan iyi yönetti ama takımı berbat etti. Bu kötü diye önceki kötüye dönmeye gerek yok. Sadettin Saran gelsin yönetsin ona bakalım.