RocKets adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kişiler kulüplerin önüne geçip, kendi menfaatlerini kulüp menfaatleri gibi göstermeye devam ettiği sürece başarısızlık kaçınılmazdır.

Ali Koç ve Fatih Terim bunların en büyük örneğidir. Galatasaray taraftarı günlerdir başkanı istifaya davet ediyor, gerekçe olarak da Fatih TERİM'in gönderilmesi gösteriliyor. Sanki bu takımı 12. sıraya başkan getirdi. Asıl olan kulüplerdir, kişiler gelip geçiçidir.
Yanlış düsüncen yada yorumun var, kişiler değilde klüpler nedir.
Kişiler, onlarca kişinin onayı ile örnek ali kocu basına geçirmiş.
1 yıl sabretmiş olmamıs 2-3-4 vs. olmuş olmamış.

taraftarın inadına farklı bi kadro çıkarmış, hatta yorumcuların inadına farklı bi tarz sergilemiş, özgüvenini öne sürmüş ben ne yaparsam o olur demiş ve yıllarca sonuç başarısızlık dostum. birşey olmuyorsa olmuyordur. kısasa kısas.
vazgeçmeyen utansın! neyi bekliyorlar ?