Konu
#alikocistifa diyorum
15-01-2022, 22:07:03
#3
rysrysus
İstifa istersin bende istiyorumda azizcilik yaparak bunu yaparsan bende sana tepki gösteririm. Bu kötü o da kötü. Yenisi gelsin.
Oncu buncu değil FENERBAHÇELİYİZ