• 23-10-2008, 13:11:02
    #37
    Buyrun kadrolar

  • 23-10-2008, 14:18:52
    #38
    şu yunanlıları yenmemiz lazım gs ye başarılar
  • 23-10-2008, 14:57:48
    #39
    Misafir
    Ayhan oynamazsa 4-0. Ayhan oynarsa 2-0 yeneriz.
  • 23-10-2008, 15:02:06
    #40
    yuuhh az önce maçı futbol smart diye d smart kanalı verecek diye duydum doğrumu? hay allahım nedir bu star atv ve dsmart dan çektiğimiz milllete kafayı yedirtecekler.maç izlemek istiyoruz allah belanızı versin saçma sapan rantlarınıza milleti alet etmeyin ya.bunuda izleyemicez
  • 23-10-2008, 15:03:34
    #41
    3-0 alırız maçı.
  • 23-10-2008, 15:12:35
    #42
    Misafir
    Yayın: (D-Smart - 77. kanal (Futbol Smart)

    Saat: 21.15


    21:45 e alışmıştık. 21:15 nerden çıkmış acep.
  • 23-10-2008, 15:28:00
    #43
    fener - arsenal maçı gibi olmasın ne olursa olsun diyorum ..
  • 23-10-2008, 16:51:57
    #44
    Galatasaray bu maçı kazanamıcaksa bıraksın gitsin zaten ligde başarıyı bende sağlarım bu takıma

    iç saha maçlaraı çok iyi geldi olympiakosla metalist bu 2 maçı kesin kazanmalıyız.Siftahı bugün yapalımda
  • 23-10-2008, 17:25:23
    #45
    KeWeLL19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasaray bu maçı kazanamıcaksa bıraksın gitsin zaten ligde başarıyı bende sağlarım bu takıma

    iç saha maçlaraı çok iyi geldi olympiakosla metalist bu 2 maçı kesin kazanmalıyız.Siftahı bugün yapalımda
    Olympiakos'u hafife almayın, çok ters takım.