Galatasaray bu maçı kazanamıcaksa bıraksın gitsin zaten ligde başarıyı bende sağlarım bu takıma

iç saha maçlaraı çok iyi geldi olympiakosla metalist bu 2 maçı kesin kazanmalıyız.Siftahı bugün yapalımda