• 23-10-2008, 08:40:20
    #28
    Üyeliği durduruldu
    gene adres aynı maçı izlemek isteyenler imzamdaki siteye
  • 23-10-2008, 08:54:35
    #29
    onlar gol bulacak bence, ama 2-1 alırız bu maçı
  • 23-10-2008, 08:55:18
    #30
    Üyeliği durduruldu
    3-1 alırız maçı
  • 23-10-2008, 10:13:13
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Taraftarın harika olacağını ve bununla beraber maçı kazacağımızı düşünüyorum.
  • 23-10-2008, 10:54:19
    #32
    adamlar son 4 maçtır gol yemiyor ve oynadıkları son 9 maçın 8ini kazandılar. liglerinde son 12 yılda 11 şampiyonluk aldılar. 8 sakat futbolcu ile geldiler...
  • 23-10-2008, 11:11:54
    #33
    onların 8 eksiğinin yeri zor dolar ama gs de gidenin yerine gelen yıldızlaşıyor
    aydından patlama bekliyorm inş ilk 11 de başlar
  • 23-10-2008, 11:16:49
    #34
    5-1 Haydi Cimbomum Zafere!
  • 23-10-2008, 12:15:01
    #35
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onların 8 eksiğinin yeri zor dolar ama gs de gidenin yerine gelen yıldızlaşıyor
    aydından patlama bekliyorm inş ilk 11 de başlar
    Aydın sakat bildiğim kadarı ile.
    Arda'dan sonra en çok sevdiğim 2. oyuncu Aydın, mükemmel top sürüyor maşallah
  • 23-10-2008, 12:15:51
    #36
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onların 8 eksiğinin yeri zor dolar ama gs de gidenin yerine gelen yıldızlaşıyor
    aydından patlama bekliyorm inş ilk 11 de başlar
    aydın kadroda yokmuş sanırım

    bu arada, Galatasaray Sözlük güzel olmuş (: