• 22-10-2008, 18:17:39
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    3-0 gs yener. Lincoln Arda Servet Cimbomumuz bu maçı rahat alır.
  • 22-10-2008, 18:22:33
    #11
    1-0 yada 2-1 diyorum ben.
  • 22-10-2008, 18:42:05
    #12
    Galatasaray alır, ama farkı bilemem.
  • 22-10-2008, 19:37:04
    #13
    Üyeliği durduruldu
    5-2 Biter.
  • 22-10-2008, 19:42:08
    #14
    Galatasaray inşallah kazanır.
  • 22-10-2008, 19:44:51
    #15
    berabere biter
  • 22-10-2008, 19:51:11
    #16
    Harry Kewell diyorum
  • 22-10-2008, 19:57:22
    #17
    3-0 Galatasaray'ımızın
  • 22-10-2008, 20:21:09
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Uefa kupasında ülkemizi temsil eden GALATASARAY'a başarılar dilerim. İnşallah kazanırız diyorum. 3gol atarız Dün gece ki üzüntümüzü az olsa dindirirsiniz inş.