• 23-10-2008, 19:03:40
    #55
    Bence ilk yarı 2 ikinci yarı 1 olur bu maç alırız hber türlü
  • 23-10-2008, 19:12:07
    #56
    Bence Galatasaray gol görecek kalesinde, hatta ilk golü takımımız yiyecek. Ama daha sonra toparlanıp çevireceğine inanıyorum. Kadro iyi defans umarım hata yapmaz.
    Başarılar takımımıza
  • 23-10-2008, 19:14:05
    #57
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TheConqueror adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    FutboLive'dan izlenebilir maç arkadaşlar..
    Bir yunan kanalı yayınlayacak diye duydum maçı, ondan sordum internet üzerinden zevkli olmuyor maç.
  • 23-10-2008, 19:23:44
    #58
    yelhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir yunan kanalı yayınlayacak diye duydum maçı, ondan sordum internet üzerinden zevkli olmuyor maç.

    Alıntı
    maç günü ertsat euro'ya bakmakta fayda var . yunan kanalı hotbird uydusunda . yunan takımlarının avrupa maçlarını bazen veriyor. frekans 11642 H 27500
    biyerde gördüm, bi dene belki yayınlar
    kurtlar vadisi ile aynı güne denk gelmesi iyi olmadı neyse yarın netten izlicez kv yi artık
  • 23-10-2008, 19:25:00
    #59
    eğer netten izleyecekseniz Justin.tv - Live Streaming Video sitesine girin, en çok izlenenenlere tıklayın orada maçı yayınlayan bir sürü kanal vardır onlardan izleyin. maçı izlerken hiç birşeyle ilgilenmeyin, biraz donar sonra mükemmel görüntü sağlar.
  • 23-10-2008, 19:30:02
    #60
    eviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer netten izleyecekseniz Justin.tv - Live Streaming Video sitesine girin, en çok izlenenenlere tıklayın orada maçı yayınlayan bir sürü kanal vardır onlardan izleyin. maçı izlerken hiç birşeyle ilgilenmeyin, biraz donar sonra mükemmel görüntü sağlar.
    Burayı biliyordum,

    Fakat pek yasal değil

    Zira :

    Alıntı
    Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir
  • 23-10-2008, 19:30:38
    #61
    oturduğumuz yerde merkezi olarak yayın veriyolar 30-35 kanal ama işte star,atv,kanald vs. onlar vardı,yani bilinen kanallar.az önce zap yapıyodum bir baktım futbol smart )))) . inşallah maç saatide açık olur ve izlerim.bu arada bazı arkadaşlar olympiakosu çok küçük görmüş,olympiakos kaliteli takımdır.galatasaray bu akşam çok zorlanabilir fakat yine de 3-2 alır diyorum
  • 23-10-2008, 19:43:22
    #62
    Üyeliği durduruldu
    fazla gol sesi Çıkmaz bu maçta Alt olr
  • 23-10-2008, 19:49:03
    #63
    Üyeliği durduruldu
    Bir Fenerbahçe Taraftarı olarak Kalbimiz Bugun Galatasaraydan Yana İnşallah kazanırız.

    Olimpiyakosa Karşı Galatasaray kesinlikle Oyunu Kendi Yarısahasında Kabullenmemeli O Mentalite İle Cıkarlarsa Olimpiyakos Kolay Gol Bulur.Sürekli Hücumu düşünmeliler. Galatasaraya Başarılar.