KeWeLL19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Galatasaray bu maçı kazanamıcaksa bıraksın gitsin zaten ligde başarıyı bende sağlarım bu takıma

iç saha maçlaraı çok iyi geldi olympiakosla metalist bu 2 maçı kesin kazanmalıyız.Siftahı bugün yapalımda
Olympiakos'u hafife almayın, çok ters takım.