• 04-08-2020, 13:03:53
    #10
    Derin Galatasaray iş başında Şaka bir yana GS yönetimi her 6 aylık periyotta kar açıklayan tek takım ligde. Taraftar ve Şampiyonlar Ligi'nin katkısı da çok fazla var. Fenerliler isyan ediyor ama zaten Ali Koç kendisi diyordu enkaz devraldık diye. Bu dağılım normal duruyor.
  • 04-08-2020, 13:08:00
    #11
    aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl alakası yok ?
    Transfer limitleri hesaplama, gelir-gider farkı ve net borç / net faaliyet gelir oranı üzerinden olmak üzere iki farklı yöntem ile yapılıyor.
    Şampiyonlar liginin etkisi max %10 bu limitte.
    Seneye GS şampiyonlar ligine gitse bile 250 civarı alacak. Bir önceki sezona göre bu limitler belirleniyor. Bu sene şampiyonlar ligi olmayacağı için GS'de gelir de öyle ahım şahım olmayacak. Seneye başakşehir ise 400 M lerde olacak.

    Benim anlamadığım olay Fenerbahçe'ye çok düşük verilmesi. Beşiktaş'ın mesela Fenerbahçe'den farkı ne? Rizespor ile Fenerbahçe'nin ekonomik gücü 1 mi? Bu şeye benziyor, mahalledeki bakkala 100 bin tl kredi veriyorlar o öder ama migros gibi büyük bir firmaya da 100 falan verelim o onu anca zor öder. Migros'un geliri ve gideri bakkal ile aynı değil ki aynı kefeye konulsun.

    Adaletsiz şekilde dağıtım yapıldığı ve Fenerbahçe'nin üzerine oynandığını taraflı tarafsız herkesin söylemesi lazım. GS'ye çok verilmiş, BJK'ye şu verilmiş, TS'ye veya Başakşehir'e şu verilmiş olayında değilim. Bu düzende haksızlığa uğrayan tek takım Fenerbahçe'nin olduğunu herkesin görmesi lazım.

    Yahu 200 bin TL maaş ödeyemediği için futbolcunun Denizlispor'dan kaçan kulübe 100 M TL veriyorsun limit olarak bunun neresi mantıklı.
  • 04-08-2020, 13:10:02
    #12
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seneye GS şampiyonlar ligine gitse bile 250 civarı alacak. Bir önceki sezona göre bu limitler belirleniyor. Bu sene şampiyonlar ligi olmayacağı için GS'de gelir de öyle ahım şahım olmayacak. Seneye başakşehir ise 400 M lerde olacak.

    Benim anlamadığım olay Fenerbahçe'ye çok düşük verilmesi. Beşiktaş'ın mesela Fenerbahçe'den farkı ne? Rizespor ile Fenerbahçe'nin ekonomik gücü 1 mi? Bu şeye benziyor, mahalledeki bakkala 100 bin tl kredi veriyorlar o öder ama migros gibi büyük bir firmaya da 100 falan verelim o onu anca zor öder. Migros'un geliri ve gideri bakkal ile aynı değil ki aynı kefeye konulsun.

    Adaletsiz şekilde dağıtım yapıldığı ve Fenerbahçe'nin üzerine oynandığını taraflı tarafsız herkesin söylemesi lazım. GS'ye çok verilmiş, BJK'ye şu verilmiş, TS'ye veya Başakşehir'e şu verilmiş olayında değilim. Bu düzende haksızlığa uğrayan tek takım Fenerbahçe'nin olduğunu herkesin görmesi lazım.

    Yahu 200 bin TL maaş ödeyemediği için futbolcunun Denizlispor'dan kaçan kulübe 100 M TL veriyorsun limit olarak bunun neresi mantıklı.
    Fenerbahçe 8 sezondur berbat, şampiyonluk yok, avrupa kupalarına gidemiyor artı çok kötü yönetiliyor bence çok normal.
  • 04-08-2020, 13:10:45
    #13
    Üyeliği durduruldu
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seneye GS şampiyonlar ligine gitse bile 250 civarı alacak. Bir önceki sezona göre bu limitler belirleniyor. Bu sene şampiyonlar ligi olmayacağı için GS'de gelir de öyle ahım şahım olmayacak. Seneye başakşehir ise 400 M lerde olacak.

    Benim anlamadığım olay Fenerbahçe'ye çok düşük verilmesi. Beşiktaş'ın mesela Fenerbahçe'den farkı ne? Rizespor ile Fenerbahçe'nin ekonomik gücü 1 mi? Bu şeye benziyor, mahalledeki bakkala 100 bin tl kredi veriyorlar o öder ama migros gibi büyük bir firmaya da 100 falan verelim o onu anca zor öder. Migros'un geliri ve gideri bakkal ile aynı değil ki aynı kefeye konulsun.

    Adaletsiz şekilde dağıtım yapıldığı ve Fenerbahçe'nin üzerine oynandığını taraflı tarafsız herkesin söylemesi lazım. GS'ye çok verilmiş, BJK'ye şu verilmiş, TS'ye veya Başakşehir'e şu verilmiş olayında değilim. Bu düzende haksızlığa uğrayan tek takım Fenerbahçe'nin olduğunu herkesin görmesi lazım.

    Yahu 200 bin TL maaş ödeyemediği için futbolcunun Denizlispor'dan kaçan kulübe 100 M TL veriyorsun limit olarak bunun neresi mantıklı.
    Beşiktaşın elektrikli faturalarını ödeyecek durumu yoktu en son

    Fener konusuna gelirsek miktar az ama yıllardır bir başarısıda yok Fenerbahçenin. Rizeden bir farkı yok ligte.
  • 04-08-2020, 13:13:18
    #14
    Arkadaşlar şu konuyu anlayamıyor bence bu limitler başarıya göre değil ekonomiye göre belirleniyor. Ali Koç geldiğinden beri sportif olarak başarısız olsa da ekonomik olarak kulübü çok başka yönetiyor. Geçen seneye göre kulübün borcu azaldı ama verilen limit geçen seneden bile düşük. Burada amaç belli siz bizim hazırladığımız bankalar birliği anlaşmasına katılmazsanız biz de böyle yaparız. 2 dakika tarafsız bakabilseniz keşke.
  • 04-08-2020, 13:16:24
    #15
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçe 8 sezondur berbat, şampiyonluk yok, avrupa kupalarına gidemiyor artı çok kötü yönetiliyor bence çok normal.
    aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beşiktaşın elektrikli faturalarını ödeyecek durumu yoktu en son

    Fener konusuna gelirsek miktar az ama yıllardır bir başarısıda yok Fenerbahçenin. Rizeden bir farkı yok ligte.
    Rizeden oyun olarak farkı yok hatta kötü de olabilir olay o değil ki, başarısı da olmayabilir.Bahsettiğim olay bambaşka. Ekonomik güçten bahsediyorum. Rizespor veya Denizlispor ile Fenerbahçe'yi aynı kefeye alalım. Banka sahibisin ve bu 3 kulüp kredi çekecek senden. Rizespor 150 istedi, Denizlispor 150 istedi, Fenerbahçe 150 istedi. Banka sahibi olarak hangisine güvenip bu parayı kredi olarak verirsin? Kim bu parayı öyle ya da böyle kolayca öder dersin? Benim anlatmaya çalıştığım nokta bu.
  • 04-08-2020, 13:16:31
    #16
    Geçen transfer dönemi fenerbahçe bu sapma oranını aştı be transfer yapmıştı ceza aldı mı hayır? Bir iki sezona bu limitler kaldırılır adamına göre değişiklik çünkü
  • 04-08-2020, 13:18:23
    #17
    Üyeliği durduruldu
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rizeden oyun olarak farkı yok hatta kötü de olabilir olay o değil ki, başarısı da olmayabilir.Bahsettiğim olay bambaşka. Ekonomik güçten bahsediyorum. Rizespor veya Denizlispor ile Fenerbahçe'yi aynı kefeye alalım. Banka sahibisin ve bu 3 kulüp kredi çekecek senden. Rizespor 150 istedi, Denizlispor 150 istedi, Fenerbahçe 150 istedi. Banka sahibi olarak hangisine güvenip bu parayı kredi olarak verirsin? Kim bu parayı öyle ya da böyle kolayca öder dersin? Benim anlatmaya çalıştığım nokta bu.
    O konuda kesinlikle haklısın.
  • 04-08-2020, 13:25:49
    #18
    Bu arada ben hasta Fenerbahçe'liyimdir, araba plakamdan tutun heryerde Fenerbahçe ile ilgili şeylerim vardır. 1 tane maçını kaçırmamışımdır, nerede olursa olsun izlerdim. Kötü oynayabilir Fenerbahçe kaybedebilir, sinir oluruz vs onlar önemli değil ama Galatasaraylı arkadaşlarım bile, kardeşim bile 2 yıldır maçlardan zevk almadığını söylüyor. Eskisi gibi insanlarda heves bırakmadılar. Hakemler a dan z ye hepsi, tff yöneticileri hepsi, her maça şekil veriyorlar gibi geliyor. Bahis olan birşeyin içinde zevk bekliyoruz o da bizim aptallığımız ya neyse.