Bu arada ben hasta Fenerbahçe'liyimdir, araba plakamdan tutun heryerde Fenerbahçe ile ilgili şeylerim vardır. 1 tane maçını kaçırmamışımdır, nerede olursa olsun izlerdim. Kötü oynayabilir Fenerbahçe kaybedebilir, sinir oluruz vs onlar önemli değil ama Galatasaraylı arkadaşlarım bile, kardeşim bile 2 yıldır maçlardan zevk almadığını söylüyor. Eskisi gibi insanlarda heves bırakmadılar. Hakemler a dan z ye hepsi, tff yöneticileri hepsi, her maça şekil veriyorlar gibi geliyor. Bahis olan birşeyin içinde zevk bekliyoruz o da bizim aptallığımız ya neyse.