arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerbahçe 8 sezondur berbat, şampiyonluk yok, avrupa kupalarına gidemiyor artı çok kötü yönetiliyor bence çok normal.
aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beşiktaşın elektrikli faturalarını ödeyecek durumu yoktu en son

Fener konusuna gelirsek miktar az ama yıllardır bir başarısıda yok Fenerbahçenin. Rizeden bir farkı yok ligte.
Rizeden oyun olarak farkı yok hatta kötü de olabilir olay o değil ki, başarısı da olmayabilir.Bahsettiğim olay bambaşka. Ekonomik güçten bahsediyorum. Rizespor veya Denizlispor ile Fenerbahçe'yi aynı kefeye alalım. Banka sahibisin ve bu 3 kulüp kredi çekecek senden. Rizespor 150 istedi, Denizlispor 150 istedi, Fenerbahçe 150 istedi. Banka sahibi olarak hangisine güvenip bu parayı kredi olarak verirsin? Kim bu parayı öyle ya da böyle kolayca öder dersin? Benim anlatmaya çalıştığım nokta bu.