Arkadaşlar şu konuyu anlayamıyor bence bu limitler başarıya göre değil ekonomiye göre belirleniyor. Ali Koç geldiğinden beri sportif olarak başarısız olsa da ekonomik olarak kulübü çok başka yönetiyor. Geçen seneye göre kulübün borcu azaldı ama verilen limit geçen seneden bile düşük. Burada amaç belli siz bizim hazırladığımız bankalar birliği anlaşmasına katılmazsanız biz de böyle yaparız. 2 dakika tarafsız bakabilseniz keşke.