• 04-08-2020, 21:14:33
    #19
    O kadar yazaılacak şey var ki....Galatasaraylıyım bunu en baştan belirtim.500 milyon bize fenere 170 milyon verilmesi normal.Sebebine gelmeden önce son 6 senede 1 tane kupa alamamış Fenerbahçe , son 6 yıl içerisinde 1 kupa almış Konyaspordan fazla alıyor.Fenerbahçeli arkadaşlarıda anlıyorum.Başarısızlık diz boyunu çoktan geçti ama başarıyı transferle yada oyuncu ücretleriyle bağdaştırmamak gerekli.Galatasaraya verilcen rakkam büyük.Bence daha az olsada o limitlere uysak ve kazanılan paralarla borçlarımızı ödesek.

    İstediğim bir şeyde...Büyük klüp başkanlarından birisi çıksa deseki.
    Büyük ............ taraftarı bu sene kadro yapılandırmamızı en düşük seviyede tutup , geçen senelere göre daha mütevazi bir kadroyla omamıza rağmen sizlerin bizi desteklemesini istiyoruz.
    Bunu birisi dese inanın geçen senelere göre daha fazla forma,kombine,mağaza satışı vs gerçekleştiricektir.
  • 05-08-2020, 01:19:07
    #20
    TFF, Takım Harcama Limitleri'ni şu kriterlere göre hesaplıyor:
    TFF iki kalemi dikkate alıyor;
    -Futbol Ürün Satış Giderleri
    -Futbol Ürün Satış Gelirleri
    İşte burada oluşan fark ise Takım Harcama Limiti olarak belirleniyor.
    Futbol Ürün Satış Giderleri de kendi için de başlıklara ayrılıyor;
    -Futbolcu, teknik kadro, menajer ücretleri
    -Diğer personel giderleri
    -Ürün satış maliyeti
    -Diğer faaliyet giderleri
    -Finansman giderleri
    -Kredi anapara ödemeleri
    Futbol Ürün Satış Gelirleri de kendi içinde başlıklara ayrılıyor;
    -Yayın geliri
    -Sponsorluk geliri
    -Gişe geliri
    -Ticari faaliyet geliri
    -UEFA geliri
    -Diğer faaliyet geliri
    Kaynak Yeniçağ: Takım harcama limitleri nasıl hesaplanıyor? Fenerbahçe'nin limiti neden düşük? Transfer yapabilecek mi?
  • 05-08-2020, 15:46:05
    #21
    Fenerbahçe bu sene ligde liderken, iyi gidiyorken neden peşpeşe 6 maçta fişi çekildi?
    Neden Fenerbahçe'ye ilk yarı limit verilmedi.
    Bunların sebebi Bankalar Birliğinden para almadığı için.

    Bankalar Birliğinden para alan klupler 5 sene sonra görecek gerçeği.
    Şu an 500 milyon tl limitin tadını çıkarsınlar.

    Bakın bu olay FB GS olayı değil beyler.
    Çok pis işler dönüyor. 5 sene sonra futbol bile kalmayacak bu ülkede.

    Ama maalesef Gs li arkadaşlar halen Fenerbahçe'nin başarısızlığı vs. diyorlar.
    FB kadrosu 40m euro maaş veriyor, sen çıkıp 20m euro limiti koymuşsun. Bunu hangi ülke de görebilirsin?