O kadar yazaılacak şey var ki....Galatasaraylıyım bunu en baştan belirtim.500 milyon bize fenere 170 milyon verilmesi normal.Sebebine gelmeden önce son 6 senede 1 tane kupa alamamış Fenerbahçe , son 6 yıl içerisinde 1 kupa almış Konyaspordan fazla alıyor.Fenerbahçeli arkadaşlarıda anlıyorum.Başarısızlık diz boyunu çoktan geçti ama başarıyı transferle yada oyuncu ücretleriyle bağdaştırmamak gerekli.Galatasaraya verilcen rakkam büyük.Bence daha az olsada o limitlere uysak ve kazanılan paralarla borçlarımızı ödesek.
İstediğim bir şeyde...Büyük klüp başkanlarından birisi çıksa deseki.
Büyük ............ taraftarı bu sene kadro yapılandırmamızı en düşük seviyede tutup , geçen senelere göre daha mütevazi bir kadroyla omamıza rağmen sizlerin bizi desteklemesini istiyoruz.
Bunu birisi dese inanın geçen senelere göre daha fazla forma,kombine,mağaza satışı vs gerçekleştiricektir.