Fenerbahçe bu sene ligde liderken, iyi gidiyorken neden peşpeşe 6 maçta fişi çekildi?
Neden Fenerbahçe'ye ilk yarı limit verilmedi.
Bunların sebebi Bankalar Birliğinden para almadığı için.
Bankalar Birliğinden para alan klupler 5 sene sonra görecek gerçeği.
Şu an 500 milyon tl limitin tadını çıkarsınlar.
Bakın bu olay FB GS olayı değil beyler.
Çok pis işler dönüyor. 5 sene sonra futbol bile kalmayacak bu ülkede.
Ama maalesef Gs li arkadaşlar halen Fenerbahçe'nin başarısızlığı vs. diyorlar.
FB kadrosu 40m euro maaş veriyor, sen çıkıp 20m euro limiti koymuşsun. Bunu hangi ülke de görebilirsin?