Derin Galatasaray iş başında Şaka bir yana GS yönetimi her 6 aylık periyotta kar açıklayan tek takım ligde. Taraftar ve Şampiyonlar Ligi'nin katkısı da çok fazla var. Fenerliler isyan ediyor ama zaten Ali Koç kendisi diyordu enkaz devraldık diye. Bu dağılım normal duruyor.