• 19-05-2019, 22:21:04
    #1
    Merhaba hayırlı akşamlar dilerim herkese..
    Galatasaray'ın 22. şampiyonluğunu bir Galatasaray taraftarı olarak kutlarım..

    Konuyu açma nedenim Şampiyonluğu çekemeyen diğer spor klübü taraftarları içindir.

    Bir Galatasaray taraftarı forumda konu açıyor ve Galatasarayın şampiyonluğunu kutluyor, açtığı konuda 17 takımı üst üste koyup şampiyon olduk diyor sizler bu insanın kutlamasına engel olmaya çalışıp mani oluyorsunuz.

    Herhangi bir küfür hakaret ve ahlaksız bir şey olduğunu zannetmiyorum.

    Şikayet konusuna ne zaman yazsam forumdan 1-2 günlük uzaklaştırılıyorum diye yeni bir konu başlığı altında konu açmak istedim.

    forum yönetiminin ve modların şikayet konusuna cevap yazan diğer insanlarıda bana verilen cezanın aynısından uygulanmasını diliyorum..

    Son olarakta eski Galatasaray futbolcusu Harry Kewell'in bir sözünü bırakmak istiyorum;
    Türkiye'de futbol Galatasaray'a karşı oynanan bir oyundur.

    Bu oyunlara rağmen bir kez daha kupayı müzesine taşıyan Galatasarayı canı gönülden tebrik ediyorum.

    iyi forumlar, iyi akşamlar.
  • 19-05-2019, 22:22:15
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet hakemleri tebrik etmek lazım. Şampiyon oldular
  • 19-05-2019, 22:22:35
    #3
    Sonuna kadar hak ettiğimiz bir şampiyonluk. Tüm Galatasaraylıları tebrik ediyorum. Hakeme sığınanların amacı hakem diye ağlayalım ki başarısızlığımız belli olmasındır. Başakşehir'den çok diğer takımlar konuşuyor hayırdır size ne oluyor ? Hazmedemiyorsunuz anlıyorum ama gerçek bu.
  • 19-05-2019, 22:23:14
    #4
    enderun69 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hakemleri tebrik etmek lazım. Şampiyon oldular
    Bazen susmak en büyük cevaptır.
  • 19-05-2019, 22:24:07
    #5
    Bir Galatasaray taraftarı forumda konu açıyor ve Galatasarayın şampiyonluğunu kutluyor, açtığı konuda 17 takımı üst üste koyup şampiyon olduk diyor sizler bu insanın kutlamasına engel olmaya çalışıp mani oluyorsunuz.

    Bu lafın nereye gittiğinden haberin yok heralde.İlla söylettireceksen hakkınızla şampiyon olmadığını anlaman lazım anlayamıyorsan anlatırız.İkinicisi şikesaray kimseyi üst üste koyacak bir takım değil fetösaray mı demeliydim
  • 19-05-2019, 22:24:36
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonuna kadar hak ettiğimiz bir şampiyonluk. Tüm Galatasaraylıları tebrik ediyorum. Hakeme sığınanların amacı hakem diye ağlayalım ki başarısızlığımız belli olmasındır. Başakşehir'den çok diğer takımlar konuşuyor hayırdır size ne oluyor ? Hazmedemiyorsunuz anlıyorum ama gerçek bu.
    Hocam başakşehirin taraftarı yok destek veriyolar işte ne güzel
  • 19-05-2019, 22:25:54
    #7
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hayırlı akşamlar dilerim herkese..
    Galatasaray'ın 22. şampiyonluğunu bir Galatasaray taraftarı olarak kutlarım..

    Konuyu açma nedenim Şampiyonluğu çekemeyen diğer spor klübü taraftarları içindir.

    Bir Galatasaray taraftarı forumda konu açıyor ve Galatasarayın şampiyonluğunu kutluyor, açtığı konuda 17 takımı üst üste koyup şampiyon olduk diyor sizler bu insanın kutlamasına engel olmaya çalışıp mani oluyorsunuz.

    Herhangi bir küfür hakaret ve ahlaksız bir şey olduğunu zannetmiyorum.

    Şikayet konusuna ne zaman yazsam forumdan 1-2 günlük uzaklaştırılıyorum diye yeni bir konu başlığı altında konu açmak istedim.

    forum yönetiminin ve modların şikayet konusuna cevap yazan diğer insanlarıda bana verilen cezanın aynısından uygulanmasını diliyorum..

    Son olarakta eski Galatasaray futbolcusu Harry Kewell'in bir sözünü bırakmak istiyorum;
    Türkiye'de futbol Galatasaray'a karşı oynanan bir oyundur.

    Bu oyunlara rağmen bir kez daha kupayı müzesine taşıyan Galatasarayı canı gönülden tebrik ediyorum.

    iyi forumlar, iyi akşamlar.
    küfür ya da saygısızlık yok, öyle bir şey mümkün mü burada ticaret yapıyoruz. Galatasaray'ın Şampiyon olması bizleri mutlu ettiği gibi, diğer takımların taraftarlarını da haliyle üzüyor, her insan üzülebilir lakin kimsenin sevincini baltalamadan olsa hoş olur.


    Argo herhangi bir şey yok, Ligin ilk yarısı 17 kulüp bir kağıdın altına imza attı, Erman toroğlu da açıklama yapmıştı, siz bir kağıdın altına 17 kulüp imza atarsanız Galatasaray'da 17inizi üst üste katarak şampiyonluğa gidiyor dediğinde ASPOR ekranlarındaydı yani kötü bir amaç yok, burada tamamen konu baltalamak adına GALATASARAY'ın şampiyonluğunu çekemeyenlere selam olsun.
  • 19-05-2019, 22:26:02
    #8
    Kurumsal PLUS
    Ülkemizde insanlar ne zaman bir görüşe saygı duydu ki buna duysunlar. Arkadaşlar bakın konu siyaset ya da futbol ne olursa olsun, adamlar orda milyon liralar götürüyor siz birbirinize düşüyorsunuz. Şu mübarek Ramazan günü kalp kırmaya değer mi? Parayı onlar alıyor siz sadece birbirinizin kalbini kırıyorsunuz. Takım tutmak bu değil.
  • 19-05-2019, 22:26:16
    #9
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam başakşehirin taraftarı yok destek veriyolar işte ne güzel
    Fenerbahçeliyim ama onca konuda bi bu espriye güldüm