Merhaba hayırlı akşamlar dilerim herkese..
Galatasaray'ın 22. şampiyonluğunu bir Galatasaray taraftarı olarak kutlarım..
Konuyu açma nedenim Şampiyonluğu çekemeyen diğer spor klübü taraftarları içindir.
Bir Galatasaray taraftarı forumda konu açıyor ve Galatasarayın şampiyonluğunu kutluyor, açtığı konuda 17 takımı üst üste koyup şampiyon olduk diyor sizler bu insanın kutlamasına engel olmaya çalışıp mani oluyorsunuz.
Herhangi bir küfür hakaret ve ahlaksız bir şey olduğunu zannetmiyorum.
Şikayet konusuna ne zaman yazsam forumdan 1-2 günlük uzaklaştırılıyorum diye yeni bir konu başlığı altında konu açmak istedim.
forum yönetiminin ve modların şikayet konusuna cevap yazan diğer insanlarıda bana verilen cezanın aynısından uygulanmasını diliyorum..
Son olarakta eski Galatasaray futbolcusu Harry Kewell'in bir sözünü bırakmak istiyorum;
Türkiye'de futbol Galatasaray'a karşı oynanan bir oyundur.
Bu oyunlara rağmen bir kez daha kupayı müzesine taşıyan Galatasarayı canı gönülden tebrik ediyorum.
iyi forumlar, iyi akşamlar.