arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonuna kadar hak ettiğimiz bir şampiyonluk. Tüm Galatasaraylıları tebrik ediyorum. Hakeme sığınanların amacı hakem diye ağlayalım ki başarısızlığımız belli olmasındır. Başakşehir'den çok diğer takımlar konuşuyor hayırdır size ne oluyor ? Hazmedemiyorsunuz anlıyorum ama gerçek bu.
Hocam başakşehirin taraftarı yok destek veriyolar işte ne güzel