Sonuna kadar hak ettiğimiz bir şampiyonluk. Tüm Galatasaraylıları tebrik ediyorum. Hakeme sığınanların amacı hakem diye ağlayalım ki başarısızlığımız belli olmasındır. Başakşehir'den çok diğer takımlar konuşuyor hayırdır size ne oluyor ? Hazmedemiyorsunuz anlıyorum ama gerçek bu.
Hocam başakşehirin taraftarı yok

destek veriyolar işte ne güzel