• 19-05-2019, 22:26:19
    #10
    Kardeş bu konunun niye açıldığını biliyorum adam akıllı kutlayın kimse bir şey demez bizimde gsli kardeşlerimiz arkadaşlarımız var onları tebrik ettik muhabbetimizi ettik o ayrı konu gelip kimse üst üste koyduk ağlamayın falan diyemez eğer diyorsa da diğer takımları hedef almış demektir holiganlık yapmanın manası yok herkes takımına gönülden bağlı kimse laf ettirmez kimse de kusura bakmasın ister Galatasaraylı ister Beşiktaşlı ister Fenerbahçeli olsun adam akıllı sevinmeyi bilmiyorsa bildirecek birileri çıkar kendi adıma söylüyorum aynısını Fenerli biri yapsa onunda konusuna gider aynı şekilde tepkimi gösteririm taraftarlık başka adamlık başka bir şey
  • 19-05-2019, 22:27:50
    #11
    konu sahibi arkadaşı fenerbahçeye ağır küfür içeren bir tezahürat kısaltmasını bir başlığa yazdığı için şikayet etmiştim.
    şimdi melek kesilmiş herhangi bir takımı desteklemiyorum ama konu bence takım meselesinden öte zeka meselesi.
    çünkü başakşehir ,beşiktaş vs vs kim şampiyon olursa olsun forum yine karışacaktı ve karıştıran kitle hep aynı olacaktı.
    dediğim gibi takımdan öte bir mesele bu.
  • 19-05-2019, 22:29:08
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçeliyim ama onca konuda bi bu espriye güldüm
    Ortam bayağı gergin yumuşatayim dedim ben de Beşiktaşlıyım
  • 19-05-2019, 22:32:00
    #13
    bi bitmediniz..
  • 19-05-2019, 22:40:35
    #14
    bunun için yeni konu açmana gerek yok kardeşim bak o şikayet konusunda güzel bir mesajım var onu bildir diyerek istediğine ulaşabilirsin mesela
  • 19-05-2019, 22:42:33
    #15
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun için yeni konu açmana gerek yok kardeşim bak o şikayet konusunda güzel bir mesajım var onu bildir diyerek istediğine ulaşabilirsin mesela
    Galatasarayın şampiyonluğunu kutlamak için açılan bir konudur. gereksiz cevapların yazılmasına gerek yok.
  • 19-05-2019, 22:42:44
    #16
    bu traz konuların forumda açılmasına karşıyım siyaset neyse futbolda bu şekilde
  • 19-05-2019, 22:45:12
    #17
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasarayın şampiyonluğunu kutlamak için açılan bir konudur. gereksiz cevapların yazılmasına gerek yok.
    Buna sen karar veremezsin ayrıca kutlamak için diyorsun açtığın konuyu tam oku istersen kutlama dışında yazdığın şeylerde var onlar için yazdım anlamanı beklerdim özür dilerim
  • 19-05-2019, 22:46:30
    #18
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buna sen karar veremezsin ayrıca kutlamak için diyorsun açtığın konuyu tam oku istersen kutlama dışında yazdığın şeylerde var onlar için yazdım anlamanı beklerdim özür dilerim
    Nevizadedeyim görüşürüz