Şampiyonluk konuları
21
●643
- 19-05-2019, 22:26:19Kardeş bu konunun niye açıldığını biliyorum adam akıllı kutlayın kimse bir şey demez bizimde gsli kardeşlerimiz arkadaşlarımız var onları tebrik ettik muhabbetimizi ettik o ayrı konu gelip kimse üst üste koyduk ağlamayın falan diyemez eğer diyorsa da diğer takımları hedef almış demektir holiganlık yapmanın manası yok herkes takımına gönülden bağlı kimse laf ettirmez kimse de kusura bakmasın ister Galatasaraylı ister Beşiktaşlı ister Fenerbahçeli olsun adam akıllı sevinmeyi bilmiyorsa bildirecek birileri çıkar kendi adıma söylüyorum aynısını Fenerli biri yapsa onunda konusuna gider aynı şekilde tepkimi gösteririm taraftarlık başka adamlık başka bir şey
- 19-05-2019, 22:27:50konu sahibi arkadaşı fenerbahçeye ağır küfür içeren bir tezahürat kısaltmasını bir başlığa yazdığı için şikayet etmiştim.
şimdi melek kesilmiş
herhangi bir takımı desteklemiyorum ama konu bence takım meselesinden öte zeka meselesi.
çünkü başakşehir ,beşiktaş vs vs kim şampiyon olursa olsun forum yine karışacaktı ve karıştıran kitle hep aynı olacaktı.
dediğim gibi takımdan öte bir mesele bu. - 19-05-2019, 22:29:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ortam bayağı gergin yumuşatayim dedim ben de Beşiktaşlıyımcaylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2019, 22:42:33Galatasarayın şampiyonluğunu kutlamak için açılan bir konudur. gereksiz cevapların yazılmasına gerek yok.PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2019, 22:42:44bu traz konuların forumda açılmasına karşıyım siyaset neyse futbolda bu şekilde
- 19-05-2019, 22:45:12Buna sen karar veremezsin ayrıca kutlamak için diyorsun açtığın konuyu tam oku istersen kutlama dışında yazdığın şeylerde var onlar için yazdım anlamanı beklerdim özür dilerimAnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2019, 22:46:30Nevizadedeyim görüşürüzPaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herhangi bir takımı desteklemiyorum ama konu bence takım meselesinden öte zeka meselesi.