PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunun için yeni konu açmana gerek yok kardeşim bak o şikayet konusunda güzel bir mesajım var onu bildir diyerek istediğine ulaşabilirsin mesela
Galatasarayın şampiyonluğunu kutlamak için açılan bir konudur. gereksiz cevapların yazılmasına gerek yok.