Kardeş bu konunun niye açıldığını biliyorum adam akıllı kutlayın kimse bir şey demez bizimde gsli kardeşlerimiz arkadaşlarımız var onları tebrik ettik muhabbetimizi ettik o ayrı konu gelip kimse üst üste koyduk ağlamayın falan diyemez eğer diyorsa da diğer takımları hedef almış demektir holiganlık yapmanın manası yok herkes takımına gönülden bağlı kimse laf ettirmez kimse de kusura bakmasın ister Galatasaraylı ister Beşiktaşlı ister Fenerbahçeli olsun adam akıllı sevinmeyi bilmiyorsa bildirecek birileri çıkar kendi adıma söylüyorum aynısını Fenerli biri yapsa onunda konusuna gider aynı şekilde tepkimi gösteririm taraftarlık başka adamlık başka bir şey