konu sahibi arkadaşı fenerbahçeye ağır küfür içeren bir tezahürat kısaltmasını bir başlığa yazdığı için şikayet etmiştim.
şimdi melek kesilmiş

herhangi bir takımı desteklemiyorum ama konu bence takım meselesinden öte zeka meselesi.
çünkü başakşehir ,beşiktaş vs vs kim şampiyon olursa olsun forum yine karışacaktı ve karıştıran kitle hep aynı olacaktı.
dediğim gibi takımdan öte bir mesele bu.