Galatasarayın şampiyonluğunu kutlamak için açılan bir konudur. gereksiz cevapların yazılmasına gerek yok.
Buna sen karar veremezsin ayrıca kutlamak için diyorsun açtığın konuyu tam oku istersen kutlama dışında yazdığın şeylerde var onlar için yazdım anlamanı beklerdim özür dilerim