Bir Galatasaray taraftarı forumda konu açıyor ve Galatasarayın şampiyonluğunu kutluyor, açtığı konuda 17 takımı üst üste koyup şampiyon olduk diyor sizler bu insanın kutlamasına engel olmaya çalışıp mani oluyorsunuz.
Bu lafın nereye gittiğinden haberin yok heralde.İlla söylettireceksen hakkınızla şampiyon olmadığını anlaman lazım anlayamıyorsan anlatırız.İkinicisi şikesaray kimseyi üst üste koyacak bir takım değil fetösaray mı demeliydim