Ülkemizde insanlar ne zaman bir görüşe saygı duydu ki buna duysunlar. Arkadaşlar bakın konu siyaset ya da futbol ne olursa olsun, adamlar orda milyon liralar götürüyor siz birbirinize düşüyorsunuz. Şu mübarek Ramazan günü kalp kırmaya değer mi? Parayı onlar alıyor siz sadece birbirinizin kalbini kırıyorsunuz. Takım tutmak bu değil.