ManuaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arda'nın talipleri var
20
●1.240
- 05-05-2008, 23:23:09akli varsa avrupaya gider, cocuk oynuyor takimi sampiyon yapti, hala gs taraftarlari lincoln lincoln diye bagiriyor. bence bu sezonun en iyi oyuncusu arda. keske ingiltere ye transfer olsa. cok basarili olacagini dusunuyorum, emre gibi olacagini dusunenlerin ne demek istediklerini de anlamadim. emre gayet hayatindan memnun newcasttle'da.
- 05-05-2008, 23:32:12aklıma gs nin uefa yı filan aldıgı zamanlar geldiErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o zaman da emre,hakan,okan .... gitmez kesinlikle deniyordu ama adam kendisi için nerenin daha iyi oldugunu düşünürse oraya gider.bence bu teklifler gerçekse gider....
- 05-05-2008, 23:35:28Gerçi Arda resmi site aracılığıyla transfer haberlerini yalanladı.
Zaten Arda tam anlamıyla bi Galatasaraylı çocukluğundan beri Floryada büyümüş sonuçta bunuda her zaman ifade eder.Büyüklerim başkanım ne uygun görürse onu uygularız ama beni kovmadıkları sürece buradan ayrılmam dedi Arda
.
- 05-05-2008, 23:40:38abi yapmayın allah aşkına yok doguştan gs liymiş yok hiçbi kuvvet onu oradan ayıramazmış,geçin bunları....fatih akyel doguştan gs li idi noldu fb ye geldiginde ilk gs maçında fb lilerden önce gidip öktü ilk fırsatta.fb de bi baliç ( yanlış hatırlamıyorsam) vardı ve kefen giyerim gs forması giymem diyordu noldu gitti gs ye.madriddaki figo ölümüne realmadrid liyim derdi ilk fırsatta barcaya gitti.yani kim daha çok para/deger veriyorsa adamı o alırMeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
emre,nihat,tuncay bak ne güzel gitti oynuyorlar avrupada...bunların içine birde arda katılsa kötü mü olur?
keşke sonu emre gibi olsabilse bence arda'nın da