• 05-05-2008, 22:27:57
    #10
    ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    emre'nin sonunda ne var ki futbol'un beşiği ingiltere'de top oynuyor milli takımımızın baş rol oyuncusu çoğumuzun göremediği paraları kazanıyor keşke sonu emre gibi olsabilse bence arda'nın da
    Oynuyor ? Adam gittiğinden beri sakat (!) Bi Nihat desen hadi neyse.
  • 05-05-2008, 23:14:31
    #11
    Misafir
    sakatlığa yapılabilcek birşey var mı kim isteyerek sakatlanır ki
  • 05-05-2008, 23:18:58
    #12
    Üyeliği durduruldu
    arda gsyi bırakmaz
  • 05-05-2008, 23:20:11
    #13
    Nihat yine patladı valla la liga da tebrik ediyorum milli oyuncumuzu.
  • 05-05-2008, 23:21:09
    #14
    arda bi kaç sene daha kalıp sonra gitmeli. yada giderse ufaktan başlamalı
  • 05-05-2008, 23:23:09
    #15
    akli varsa avrupaya gider, cocuk oynuyor takimi sampiyon yapti, hala gs taraftarlari lincoln lincoln diye bagiriyor. bence bu sezonun en iyi oyuncusu arda. keske ingiltere ye transfer olsa. cok basarili olacagini dusunuyorum, emre gibi olacagini dusunenlerin ne demek istediklerini de anlamadim. emre gayet hayatindan memnun newcasttle'da.
  • 05-05-2008, 23:32:12
    #16
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arda gsyi bırakmaz
    aklıma gs nin uefa yı filan aldıgı zamanlar geldi o zaman da emre,hakan,okan .... gitmez kesinlikle deniyordu ama adam kendisi için nerenin daha iyi oldugunu düşünürse oraya gider.bence bu teklifler gerçekse gider....
  • 05-05-2008, 23:35:28
    #17
    Gerçi Arda resmi site aracılığıyla transfer haberlerini yalanladı.
    Zaten Arda tam anlamıyla bi Galatasaraylı çocukluğundan beri Floryada büyümüş sonuçta bunuda her zaman ifade eder.Büyüklerim başkanım ne uygun görürse onu uygularız ama beni kovmadıkları sürece buradan ayrılmam dedi Arda .
  • 05-05-2008, 23:40:38
    #18
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçi Arda resmi site aracılığıyla transfer haberlerini yalanladı.
    Zaten Arda tam anlamıyla bi Galatasaraylı çocukluğundan beri Floryada büyümüş sonuçta bunuda her zaman ifade eder.Büyüklerim başkanım ne uygun görürse onu uygularız ama beni kovmadıkları sürece buradan ayrılmam dedi Arda .
    abi yapmayın allah aşkına yok doguştan gs liymiş yok hiçbi kuvvet onu oradan ayıramazmış,geçin bunları....fatih akyel doguştan gs li idi noldu fb ye geldiginde ilk gs maçında fb lilerden önce gidip öktü ilk fırsatta.fb de bi baliç ( yanlış hatırlamıyorsam) vardı ve kefen giyerim gs forması giymem diyordu noldu gitti gs ye.madriddaki figo ölümüne realmadrid liyim derdi ilk fırsatta barcaya gitti.yani kim daha çok para/deger veriyorsa adamı o alır emre,nihat,tuncay bak ne güzel gitti oynuyorlar avrupada...bunların içine birde arda katılsa kötü mü olur?